Besvarad kärlek

Jag blev som sagt förälskad igår. Satsade högt. Och i dag fick jag besked – kärleken var besvarad. Det var meningen att det skulle bli vi. Något av det vackraste jag sett blev mitt och flyttar snart in i min lägenhet. Känner mig lycklig och väldigt tillfreds med tillvaron… ja nu överdriver jag kanske en smula, men det här lilla bordet är bara så fantastiskt fint och jag är så glad att ingen bjöd över mig. Siktar på att hämta hem det så fort jag kan och eftersom det är så litet är det också väldigt lättplacerat. Kan stå överallt i lägenheten.
Nu startar även efterforskningarna för att ta reda på vem tusan som har gjort den snygga plattan?

image

Love at first sight.

Kommentera

