Önskelista 2016

Med två veckor kvar till julafton är det kanske dags att presentera årets önskelista. Så länge folk fortsätter fråga vad jag önskar mig fortsätter jag producera önskelistor:

Dessa tofflor från Tommy Hilfiger. Storlek 37 tack.

Ljusstake Tre Kulor från Svenskt Tenn

Behöver verkligen en ny mikrovågsugn då den vi har nu är kass. Denna från Retroholics skulle passa perfekt.

Denna poster med motiv av Olle Baertling vore så fin på någon av våra radhusväggar. 

För att hänga min finaste klänning skulle rosettkroken från Svenskt Tenn komma väl till pass. 

Ja, sen skulle jag ju inte direkt gråta heller om det låg en Zebrakopp eller en Paprikavas i något paket förstås 🙂 

Postat i Okategoriserade

Kommentera

