Mina mål för 2017

  • Lära mig tapetsera. Hur svårt kan det vara?
  • Ta privata sånglektioner. Något jag velat göra länge.
  • Laga mer mat och lära mig laga nya rätter. Är ju så kul!
  • Boka in fler luncher/fikor med personer jag egentligen inte känner så bra men vill lära känna. Så lätt att man bara säger att man borde göra det och så blir det inte av. Nu ska det bli av! 
  • Investera mer i aktier. Hej courtageklasser och direktavkastning. 
  • Få ordning på vår lilla radhusträdgård. Lite blommor och buskar så blir det nog bra.
  • Ta examen i statsvetenskap. Stort mål men är väl förberedd.
  • Lägga fler motioner och interpellationer i kommunfullmäktige än jag gjorde 2016. Idéer saknas inte, ska bara få dem på pränt. Och helst få andra att tycka det är en bra idé också… 
  • Beta av diverse sevärdheter i Stockholm som jag otroligt nog aldrig besökt. Det är nästan pinsamt men jag har aldrig besökt Stockholms slott t.ex.?

Kommentera

